Search This Blog

Layan Memancing Di Lombong Part 2

Masih lagi dengan lombong, walaupun itu hari banyak layan ikan lampam, trip kali ni masih lagi lampam menjadi suasana. Niat kat hati nak amik semua gambar lampam yang dipancing, tapi sebab banyak, aku pun terasa agak malas nak memenuhkan memori 'hanset' aku. Kali ni aku amik gambar ikan yang aku lum update lagik dalam blog nie...





Gambar diatas merupakan seekor ketutu yang mahu memakan umpan pancing yang aku gunakan. Walaupun saiz tak la besar mana, tapi kira ok la jugak dari takdo papo...So trip kali nie diserikan dengan ketutu dan masih lagi melayan lampam huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

TQ for commenting in my blog...very appreciate your comment..I will publish your comment after some quick moderation to ensure no sensitive issue being posted...TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...